Am un ruj. Am o cafea. Ruj-cafea
Daca nu aveti copii in clasele primare, poate ati scapat de chinul auditiv al unei melodii de-o simplitate la limita prostiei - Pen-Pineapple-Apple-Pen.
Linia melodica banala loveste inteligenta ascultatorului cu versurile chiar si mai simple. Ceva insa ii atrage magnetic pe scolarii din clasele primare, asa incat, contrar oricarei logici, acest cantecel a devenit un hit cu zeci de milioane de vizualizari. Totusi, le atribui un merit in privinta unei idei care mi s-a scurs in creier precum se scurgea cafeaua din tonomat, in timp ce imi asteptam randul la doctor.
Mi-am amintit perechea de mar-stilou sau ananas-stilou si mi-am zis de ce nu as putea crea o asociere similara de ruj-cafea. Nu, nu am de gand sa compun ceva similar, ci sa creionez o campanie co-branded ruj-cafea.
De ce?
- se apropie Sfantul Valentin si Dragobetele cu toate inimioarele, cadourile si sarutarile cu rujuri rezistente la transfer
- este frig si o cafea aburinda are un dublu rol: te trezeste dis de dimineata si te incalzeste
- ideea facilitarii unui micro-univers al achizitiilor devine din ce in ce mai reala. Adica lipsa timpului si comoditatea ne duce inspre achizitii multiple din acelasi loc, un fel de oligopol.
M-as folosi de paharele de hartie de la tonomatele de cafea sau de la cafenele pentru a le inscriptiona cu buze rujate in nuante diferite, m-as juca cu fiebinteala cafelei si dragostei, atingerea buze-cafea si colectarea paharelor cu toate nuantele rujului.
Bine, m-am gandit si la consumatorii barbati. Facem in oglinda acelasi design, dar la ei rujul este intins, nu perfect conturat pe buze. Practic mesajul de rezistent la transfer se va regasi doar pe paharele destinate barbatilor.
As mai rafina putin ideea, ca este la prima strigare. Bine, daca as fi ca domnul cu stiloul, marul si ananasul, as lansa-o direct, fara sa mai depun vreun efort de rafinare.
Dar eu o las libera pentru cui ii place si ar vrea sa o transpuna in realitate.
Sursa foto: GIPHY