Brand Consultant

Brand Consultant

Mi-am descoperit profesia potrivită, care îmbină deopotrivă pasiunea mea pentru matematică și limba română, pentru creativitate dublată de cifre, și anume marketingul și, ulterior, managementul. De fiecare dată când îmi fac testul ca să descopăr care parte a creierului este cea dominantă, obțin același rezultat: 50% analitică, 50% creativă.

Știu ce înseamnă un asistent de marketing, pentru că așa am început.

Știu ce înseamnă să deschizi piețe noi cu experiență puțină, dar așteptări mari.

Am învățat să construiesc echipe deopotrivă din postura de angajat și din cea de consultant independent, ajutând la dezvoltarea unora din cele mai puternice, frumoase si inspiraționale branduri din România. Timp de șaisprezece ani, dintre care zece ca director de marketing în corporație plus alți cinci în consultanță am bifat in practică toate cuvintele cu rezonanță: offline, online, campanii de produs, campanii de corporate, evenimente, CSR, crowdfunding, pricing, merchandising, creative communication, incentives, forecast, planning, social media, e-commerce.

În rubrica Brand Consultant de pe Blog vei găsi articole despre tendințe, noutăți și exemple concrete legate de marketing, comunicare și branding.

Pages