A unicorn
Dacă te întrebi:
care sunt aptitudinile și cunoștințele de care va avea nevoie adolescentul meu pentru a se adapta pieței muncii despre care nu putem anticipa mai nimic?
cum să fac să aibă mai mult acces la informații din lumea de business în ideea în care viitorul este mai degrabă colaborativ și antreprenorial?
cum să îmi încurajez adolescentul să învețe să comunice mai bine în limba engleză de business?
Cursurile Communication Skills, Personal Branding, Leadership sau Marketing Essentials îi învață pe adolescenții cu vârste între 13 și 18 ani trei lucruri importante:
să își prezinte mai bine ideile, să își înțeleagă mai bine audiența în concursurile de dezbateri (și în viață)
să învețe noțiuni de marketing, branding, leadership
să comunice în limba engleză de afaceri
Trăim într-un mare sat global și suntem nevoiți să învățăm rapid cum să comunicăm unii cu alții, nu doar români cu români, ci români cu diverse alte nații. Viitoarea piață a muncii pe care vor activa adolescenții de azi este greu de previzionat, dar două lucruri sunt certe: va fi mai antreprenorială și mai colaborativă. Limba engleză devine a doua limbă pe măsura ce tehnologia ne cucerește viața și brandurile se bat să ne capteze atenția. Prin urmare, haideți să începem învățarea acestui nou limbaj pe cât de devreme posibil!
Dacă:
ai o idee pe care dorești să o împărtășești cu alții, ba chiar să obții aprobarea lor pentru ea,
ești curios(curioasă) cum au apărut brandurile și cum ajung ele să ne subjuge,
te pasionează concursurile de debate/dezbateri și dorești să îți cucerești audiența,
vrei să afli instrumentele cu care să îți ajustezi mesajele și prezentările în funcție de profilul audienței,
acest curs vine sa răspundă “if”-urilor de mai sus, și nu numai.
Structura sesiunilor
Sesiunea 1 - Istoria apariției brandurilor, cum ne influențează acestea, definiția influenței/ persuasiunii și elementele ei
Sesiunea 2 - Cum să îți construiești credibilitatea - teorie și exerciții practice de role-play
Sesiunea 3 - Care este structura tipică a unei audiențe și cum trebuie să ținem cont de diferite tipuri de membri, care a fost cel mai convingător vânzător de mașini și care este un binecunoscut truc de influență (liking)
Sesiunea 4 - Limbajul corporal în publicitate, ce beneficii trebuie să avem în vedere pentru fiecare membru al audienței, ce înseamnă unique selling proposition, care sunt cuvintele potrivite pentru a vinde, diferența între beneficii și caracteristici (cu exerciții practice de role-play).
Evaluarea aptitudinilor dobândite:
Pentru cei care doresc, la finalul celor 4 sesiuni (într-o sesiune separată, cu numărul 5) va fi un exercițiu amuzant de evaluare a cunoștințelor acumulate care va ține cont de preferințele copiilor în legătură cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmărite (blog, vlog).
Vârsta: 13-18 ani
Număr sesiuni: 4
Frecvența: 1 pe săptămână
Durata: 60 min
Nivel de cunoaștere a limbii engleze: B1 PET (mediu)
Pentru înscriere, trimite un email la adresa [email protected] și vei fi contactat(ă) pentru confirmare
În fiecare zi suntem expuși unui număr de peste 5,000 de reclame, implicit unui număr de pâna la 5,000 de branduri, fie ele de produse, servicii sau personale (conform unui articol publicat pe Linkedin de Ryan Holmes, Chairman și Co-fondator Hootsuite).
Inainte ca social media să devină un influențator al vieților noastre, doar un număr limitat de persoane (actori, muzicieni, afaceri din Fortune 100 și sportivi) beneficiau de atenția media. Astăzi - cel puțin teoretic - oricine poate deveni o marcă personală. Ce te faci cu practica însă, mai ales atunci când ai de concurat zilnic cu până la 4,999 de alte mărci pentru atenția celor din jur?
Daca vrei să afli cum “sa dai lovitura” (ca să îl cităm pe Gary Vee, un binecunoscut antreprenor digital), ar trebui să înveți câteva noțiuni de bază despre personal branding, conținut de calitate, platformele potrivite de comunicare și cum să îți creezi o comunitate.
Structura sesiunilor
Sesiunea 1 - istoria personal branding-ului, exemple de mărci personale puternice și valorile prin care comunică ele, cum obții respect și atașament față de o marcă
Sesiunea 2 - matricea brandurilor, studii de caz pentru branduri care au succes și branduri care au eșuat, rolul PRului intr-o marcă personală, role play - cum ai comunica daca ai fi un brand personal?
Sesiunea 3 - strategii diferite de marcă personală (head start versus sampling), personal branding sub anonimat, 10 reguli ale brandingului personal
Sesiunea 4 - role play: care sunt canalele potrivite și tipul de conținut relevant pentru două exemple de brand personal, adicția la social media, elevator’s pitch, piața de publicitate din România (structura diverselor medii)
Sesiunea 5 - cum construiești o comunitate, cum monetizezi o comunitate - exemplu practic, instrumente gratuite de optimizare a continutului, quiz - care este brandul tău personal
Evaluarea aptitudinilor dobândite:
Pentru cei care doresc, la finalul celor 5 sesiuni (într-o sesiune separată, cu numărul 6) va fi un exercițiu amuzant de evaluare a cunoștințelor acumulate care va ține cont de preferințele copiilor în legătură cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmărite (blog, vlog).
Vârsta: 13-18 ani
Număr sesiuni: 5
Frecvența: 1 pe săptămână
Durata: 60 min
Nivel de cunoaștere a limbii engleze: B1 PET (mediu)
Pentru înscriere, trimite un email la adresa [email protected] și vei fi contactat(ă) pentru confirmare
Suntem cu toții fascinați de poveștile binecunoscute de succes din lumea sportului, antreprenoriatului sau cea a scrisului și ne-ar plăcea să știm o parte din rețeta practică (“how to”) pentru a deveni la rândul nostru mici sau mari povești de succes. Mai mult chiar, suntem curioși să aflăm cum liderii noștri preferați își manifestă aptitudinile de leadership în vremuri de pandemie. Dacă ești interesat de sfaturi și trucuri pentru a deveni un viitor lider autentic, atunci înscrie-te la acest curs!
Subiectele abordate:
ce înseamnă leadership-ul și tipuri de leadership
trăsături comune ale marilor lideri cu exemple reale
cum te poate ajuta sportul să îți contruiești un mindset de lider
cum îți actualizezi aptitudinile de leadership pe vremuri de criză - exemple cu lideri faimoși din diverse domenii și modul cum își demonstrează aptitudinile în situații dificile
trucuri câștigătoare inspirate de Arta Războiului de Sun Tzu (“arată-te puternic când ești slab și slab când ești puternic”)
Vârsta: 13-18 ani
Număr sesiuni: 5
Frecvența: 1 pe săptămână
Durata: 60 min
Nivel de cunoaștere a limbii engleze: B1 PET (mediu)
Pentru înscriere, trimite un email la adresa [email protected] și vei fi contactat(ă) pentru confirmare
”Marketingul" este întreaga afacere văzută prin ochii clientului - Peter Drucker.
Oricine dintr-o companie, de la inginerii de produs la angajații din departamentul de contabilitate ar trebui să înțelegă noțiuni elementare de marketing, astfel încât să poată contribui la eforturile companiei de a aduce valoare consumatorilor. Indiferent cât de bun este un produs sau serviciu, dacă nu are prețul corect, distribuția corectă și promovarea corespunzătoare, nu va avea succes. Marketingul a evoluat semnificativ în ultima decadă datorită și din cauza mediului digital și expansiunii comerțului electronic, dar principiile de bază au rămas aceleași.
Ce înseamnă să ai “orientare spre marketing”?
să înțelegi elementele de bază ale unei strategii și unui plan de marketing
să dezvolți un spirit centrat pe client în compania ta
să înțelegi etapele într-un proces de marketing
să planifici programe de marketing, campanii de promovare și campanii de vânzare eficiente
să descoperi exemple concrete de tactici de marketing
Dacă vrei să descoperi ABCul unui marketer, aici este locul!
Vârsta: 13-18 ani
Număr sesiuni: 5
Frecvența: 1 pe săptămână
Durata: 60 min
Nivel de cunoaștere a limbii engleze: B1 PET (mediu)
Pentru înscriere, trimite un email la adresa [email protected] și vei fi contactat(ă) pentru confirmare